Wysyłka / Dostawa

Potwierdzeniem prawidłowo złożonego zamówienia jest otrzymanie przez Klienta automatycznej wiadomości mail z zamówieniem na podany adres mailowy. W przypadku nie otrzymania potwierdzenia złożonego zamówienia prosimy sprawdzić folder „spam” lub „wiadomości-śmieci” w swojej skrzynce mailowej gdyż może zostać tam automatycznie przeniesiona. W razie wątpliwości prosimy skontaktować się z nami. 

 

Metody Płatności

 

Serwis eCard – dokonujesz płatności szybkim przelewem bankowym oraz kartą płatniczą (kredytową) Visa, Visa Electron, MasterCard. MasterCard Electronic, MasterPass, Maestro oraz Blik.

Przelew na konto bankowe - dokonujesz płatności przelewając kwotę swojego zamówienia bezpośrednio na nasze konto.

Dane do przelewu bankowego:

Odbiorca: bodziakomat.pl

 nr konta: 26 1140 2004 0000 3902 8103 8427 - w tytule przelewu prosimy podać nr zamówienia imię i nazwisko.

UWAGA:Twoje zamówienie nie będzie zrealizowane i wysłane do momentu otrzymania przez nas zapłaty. Na wpłatę czekamy do 7 dni roboczych.

Nieopłacone zamówienie zostanie anulowane po upływie 7 dni od daty jego złożenia.

 

Wysyłka / Dostawa

 

Nasze produkty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej Inpost w dni robocze od poniedziałku do piątku w ciągu 24 - 48 godzin od momentu wpływu należności na nasze konto bankowe

Realizujemy zamówienia w Unii Europejskiej. Cena wysyłki już od 39,90 zł zależnie od wielkości zamówienia.

 

WYSYŁKA GRATIS – dla zamówień powyżej 200 zł

 

Przewożnik  Przedpłata  

Przybliżony

czas dostawy

  Poczta list polecony ekonomiczny -  

  tylko przy zamówieni jednej sztuki

6,30 zł

 4-6 dni roboczych

  od nadania przesyłki  

  Poczta list polecony priorytetowy -  

  tylko przy zamówieni jednej sztuki

8,70 zł

 1 dzień roboczy

  od nadania przesyłki  

  Poczta Polska

  Przesyłka Pocztex Kurier 48 

11,00 zł

 2 dni robocze

 od nadania przesyłki 

  Inpost - przesyłka kurierska    14,00 zł

 1 dzień roboczy

od nadania przesyłki

  Inpost - paczkomaty10,90

1-2 dni roboczych

  od nadania przesyłki

 

W przypadku braku przesyłki po terminie dostawy prosimy o kontakt celem wyjaśnienia przyczyny zaistniałej sytuacji.